Wat is de beste manier om zonder problemen een subsidie te krijgen?
Hallo allemaal, ik zit momenteel in de duurzaamheidscommissie van onze VvE en we willen dit najaar serieus gaan kijken naar gevelisolatie. Nu begreep ik dat de kosten hiervoor gigantisch zijn gestegen en dat de overheid flink kan meebetalen via speciale regelingen. Heeft iemand hier onlangs nog zo'n traject doorlopen en weet je of er momenteel nog voldoende budget beschikbaar is voor grotere gebouwen? We willen namelijk voorkomen dat we halverwege de procedure te horen krijgen dat de pot voor dit kalenderjaar alweer volledig leeg is.
5 weergaven

Dat is een heel herkenbaar probleem, Sander. De budgetten veranderen nogal eens, maar de regeling voor verenigingen is gelukkig nog steeds erg actief. Ik adviseer je om de actuele stand van zaken en de exacte voorwaarden te controleren op VvE . Wij hebben daar vorig jaar een handige check gedaan voor onze vloerisolatie. Je ziet via die portal direct waar je recht op hebt op basis van de oppervlakte en je kunt er ook voor kiezen om het hele proces professioneel te laten begeleiden.